sâmbătă, 9 mai 2009

Acqua di Sale

Acqua di Sale este un marin 100%.


Este o creatie a familiei Durante – Profumum Roma. Are in compozitie tamaie, lemn de cedru si alge marine. Miroase a piele bronzata presarata cu sare de mare. Si de aici...fiecare cu fantezia lui…

Unora le aduce a croaziera pe Mediterana, pescarusi si "il dolce far niente". Altora, a marinar batran sau pirat cu picior de lemn si papagal :)

Eu l-as purta iarna intr un club inabusit. Sa tai din dulcegaria greoaie de vreme rea. Cred ca asa, explodeaza si emana in aer foarte clar ceva straniu, ce-ti aduce in minte o briza sarata.

Este cel mai real si longeviv marin pe care-l cunosc. Mai sunt desigur alte variante, dar personal, nu am intalnit altceva atat de potent si exact. Atentie insa! Multi isi doresc, dar nu toti fac fata unui miros atat de veridic.

Puteti opta pentru nuante mai stilizate, parfumuri cu iz mai fin, mai ambiguu, care vor avea probabil acordurile marine in notele de varf dupa care se vor sparge, ca valurile inspumate, in lemnoase fel de fel.


P.S. Pentru mine Acqua di Sale inseamna august, varful cizmei, Siculiana…

7 comentarii:

  1. Createur D'Emotions12 mai 2009 la 13:49

    La multi ani Viktore :)) !

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar, un parfum veridic...inchizi ochii si te regasesti pe o plaja pustie, mult soare si mirosul marii care te invaluie si te bantuie...si totusi, mi s-a parut mie sau a aparut si un iz mentolat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu nu ti s-a parut...are un iz de mentosan...:)
    Durante s-ar spanzura...
    Hey,be original!Use other profile!

    Scuze Createur D'Emotion,(un blog este si un camp de batalie,pana la urma)dar daca profilul meu e in pericol de diluare trebuie sa incerc sa ii pastrez identitatea (sic!)obtinuta prin dreptul primului ce l-a folosit.Atat cat se poate.Eu,unul,nu indraznesc deocamdata sa patrund in tainele Profumum,mai am mult pana acolo, dar intr-o zi sper sa fiu mult mai aproape de adevar.Pana atunci,rabdare...multa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asemeni unei fecioare ce asteapta frenetic izbavirea si se arunca in valtoarea primei pasiuni, dupa un indelungat preludiu si adulmecari complice mi-am insusit primul recipient de saramura Durante.
    Si iadul s-a dezlantuit asupra mea.
    Pentru ca - similitudinea cu inocenta virginala continua - in loc sa fiu sedus in mod ravasitor dar delicat, m-am gasit aruncat in ochiul unui vartej care a dat cu mine de toti peretii si m-a abuzat in mod neinchipuit de brutal.
    Cutia Pandorei fusese deschisa, duhul cel rau starnit din lampa - you name it.
    Asa ca a trebuit sa ma educ ca sa-l pot tine in frau - a se citi ca am redus dozajul si l-am amplasat in zone mai subtile, deci mai putin agresive cu nasul meu sau al celor din jur.
    Prin urmare Creatoarea are (se putea altfel) dreptate cand spune ca nu-i usor sa-i faci fatza.
    Pentru cei mai slabi de inger sau care isi doresc tushe mai rafinate, exista lucruri cel putin la fel de frumoase. Unul dintre ele este Navegar. Frumos, nobil, decent. Toarce cuminte, dar mandru pe piele.
    Ar mai fi (zice-se) si Blu Argentario. Aici am in continuare dubii. Daca la inceput ti se sparge de nari la fel de vijelios precum Acqva, dupa (dezamagitor de) putin timp piere ca un fum, lasand un sillage greoi si usor vulgar dupa dansul...
    Asadar, daca Acqva e sudoare de pescar sicilian ars de soare dupa o zi in larg, Navegar ar fi broboanele de pe fruntea lui Columb, iar pentru Blu ar ramane perspiratia machista a sefului cu aprovizionarea de pe Nina, Pinta sau Santa Maria...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fel de oameni or mai fi si astia, care-si fac bloguri pe care posteaza de 2 ori pe luna?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Createur D'Emotions22 mai 2009 la 20:13

    :) poate oameni ocupati !? Oricum, astept sugestii. Ce subiecte v-ar interesa sa povestim.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai stiu si eu... Daca nu indraznesc prea mult, ma gandeam ca despre parfumuri...

    RăspundețiȘtergere